vineri, 24 aprilie 2009

Putere Universală Absolută

Se întâmplă uneori să fiu foarte entuziasmată când aş vrea să fac ceva, să contribui cu ceva. Câteodată sentimentul vine în preajma noului şi a ceea ce mă inspiră; alteori apare după o perioadă de încercări. Dar este un sentiment minunat. Aţi simţit vreodată aşa ceva?

Câteodată sentimentul e ca un val de energie, cel mai bine descris de Djinul lui Aladin ca “Putere universală absolută!!”

Alte dăţi este acel memento silenţios care îmi aminteşte de propriul meu potenţial divin.

Am găsit acest video pe Youtube, sponsorizat de o organizaţie bisericească internaţională, numită Biserica lui Isus Hristos al Sfinţilor Zilei din urmă. Au o serie de “Mesaje ale Mormonilor” pe care eu personal le consider foarte încurajatoare. Acesta a nimerit exact la ţintă şi m-am gândit că ar fi bine să-l împărtăşesc. Pentru a lămuri eventuale probleme legate de implicaţiile religioase ale videoclipului, menţionez că nu încerc să sponsorizez sau să susţin o vreo credinţă religioasă oarecare. Suntem oameni de diferite credinţe şi religii şi eu respect mult această diversitate. Chiar şi în aceste diferenţe, eu cred că sunt adevăruri valabile pentru noi toţi.


(Faceţi clic pe link pentru a vă direcţiona pe Youtube, dacă videoclipul de mai sus nu se deschide)

(Vocea lui Dieter F. Uchtdorf)

Dorinţa de a crea este una dintre cele mai profunde ale sufletului omenesc. [ A crea ]
Nu contează ce talente avem, educaţia sau mediul din care venim, toţi avem o dorinţă inerentă de a crea ceva care nu a mai fost creat înainte. Toată lumea poate face ceva. Nu ai nevoie de bani, poziţie sau influenţă pentru a crea ceva substanţial sau frumos.
Aţi putea spune că nu sunt genul creativ. Dacă asta credeţi, mai gândiţi-vă. Şi gândiţi-vă că sunteţi spirite-fiice ale celei mai creative fiinţe din Univers. Nu e extraordinar să vă imaginaţi că sufletele voastre sunt modelate de un Dumnezeu mereu creativ şi mereu milostiv? Gândiţi-vă puţin la asta. Corpul vostru spiritual este o capodoperă [Capodoperă] creată cu frumuseţea, funcţionalitatea şi capacitatea aflate dincolo de puterea noastră de imaginaţie [Dincolo de Imaginaţie].

[Creaţia este şansa ta în această viaţă... şi în cea viitoare. Începe uşor. Creativitatea nu are nevoie de pensulă, creion sau clapele unui pian. Nu lăsa vocea criticilor să te paralizeze. Vei transforma lumea într-un loc mai bun.]
[Îmbunătăţeşte]
[Înfrumuseţează]
[Extinde]
[Zâmbeşte]
[Cultivă]
[Dezvoltă]
[Crează]

Cu cât ai mai multă încredere şi te bazezi mai mult pe spirit, cu atât mai mare va fi capacitatea ta de a crea.

Niciun comentariu: